1. ثبت نام از افراد زیر 18 سال تمام ممنوع می باشد. (یعنی مشترک باید 18 سال تمام باشد یعنی تمامی افراد متولد سال 1377 و قبل آن قابل ثبت نام هستند و تمامی افراد متولد 1379و بعد آن زیر 18 سال و غیر قابل ثبت نام هستند، اما برای متولدین سال 1378 مثلا اگر امروز 2 شهریور ماه باشد فقط می توانیم فردی را که متولد 1 شهریور ماه هفتاد و هشت و قبل آن باشد ثبت نام کنیم )

2. ثبت نام فقط با کارت ملی برای ایرانیان و  پاسپورت برای خارجیان به صورت کپی خوانا و واضح در وسط صفحه A4  انجام می گردد و استفاده از شناسنامه قدیمی و کارت ملی موقت و یا سایر کارتهای شناسایی حتی تایید شده توسط دادگاه امکان پذیر نمی باشد. البته شناسنامه های جدیدی که کد ملی در آن چاپ شده مجاز می باشد و لی به هیچ عنوان کد ملی دستنوشته مجاز نمی باشد

3. ثبت نام پس از رویت اصل کارت ملی یا پاسپورت خریدار انجام می شود و حضور  خود شخصی که سیمکارت باید به نام او سند بخورد الزامی است و نماینده مسئول مطابقت کارت شناسایی و گرفتن امضاء و اثر انگشت از خود صاحب سند می باشد. بنابراین دریافت سند از سایر فروشگاهها و ثبت نام سیمکارت، ثبت نام شخص ثالث نام دارد و ممنوع می باشد و در صورت تشخیص مرکز بلافاصله پورتال نماینده مسدود خواهد شد.

4. هرگونه نوشتن روی کپی کارت ملی به بهانه کمرنگ بودن و غیره، تخلف و جعل سند محسوب می شود

5.  شخص نماینده یا جانشین معتمد او پس از ثبت نام در پورتال و چاپ فرم ثبت نام، باید در مکان های تایین شده روی فرم ثبت نام از مشتری امضاء و اثر انگشت بگیرد

6.  امضاء و اثر انگشت مشتری با جوهر تیره در فرم ثبت نام انجام شود و دقت شود امضاء و اثر انگشت در مکان تعیین شده باشد و  روی هم نباشند

7.  در صورتی که به هر دلیل امکان تهیه فرم ثبت نام با مشخصات چاپی ممکن نبود، باید به صورا دستی فرم را تکمیل نماییم و چسباندن برچسب سیمکارت در گوشه راست بالا و برچسب پورتال در گوشه بالا و چپ و نوشتن مشخصات مشتری طبق الگوی خواسته شده روی فرم ثبت نام الزامی است و در صورت موجود نبودن برچسب سیمکارت، شماره باید حتما با خط خوانا دستنویس شود.

8.  فرمهای ثبت نام، تعویض و تغییر مالکیت را به طور تمیز و جداگانه بدون منگنه و سنجاق مرتب نموده و پس از اسکن و ارسال، در پوشه های جداگانه بایگانی می نمایید تا در زمان مراجعه نماینده منطقه ایرانسل خود به ایشان تحویل دهید.

9. اگر پلاک موجود نبود 5 رقم دوم کدپستی را می نویسیم و نوشتن عدد دلخواه یا صفر ممنوع می باشد و در مورد کدپستی دقت کنید که مربوط به همان آدرسی باشد که مشتری گفته است چون در هنگام ثبت نام با وارد کردن کدپستی بلافاصله برنامه به طور هوشمند استان و شهر و روستای مربوط به آن کدپستی را ثبت می کند

10.  اطمینان از تایید اسناد ارسال شده با مراجعه به قسمت تایید مشتری، و تایید شماره فروخته شده و مشاهده گزینه YES در مقابل عبارت تاییدیه 24 ساعت پس از ثبت نام .

11. هرگز بدون رویت سند یا پوکه، شماره مشترک ایرانسل را در قسمت تایید مشتری، تایید نکنید.

12. از منگنه کردن، سنجاق کردن و مخدوش و مچاله کردن فرم ثبت نام خودداری نمایید و به صورت جدا، تمیز و مرتب تحویل نماینده و رابط منطقه دهید تا دستگاههای مرکز دچار اختلال نشوند.

13. تعداد سیمکارتهای مجازی که می توان به نام یک فرد ثبت نام کرد تا 10 عدد می باشد .

14. استفاده از این واژه ها در تبلیغات، تابلو، بنر و مهر نمایندگان ممنوع است : 1- نماینده خدمات 2- نماینده مرکزی 3- امور مشترکین 4- دفتر مرکزی و واژه مجاز برای استفاده در مهر و بنرها و تبلیغات نماینده رسمی فروش محصولات و خدمات ایرانسل می باشد

15. اگر مشترکی از اتباع خارجی بود می توان از پاسپورت او استفاده کرد و پس از انتخاب گذرنامه، اعداد و حروف مندرج در گذرنامه را به همان صورت لاتین وارد نمود.

16. روشن بودن سیمکارت پورتال برای ارتباط مرکز باشما و مراجعه مرتب به پوشمیل و پورتال فروشندگان http://dcp.irancell.ir و مشاهده اخبار و بخشنامه ها.

17. در صورت داشتن هر گونه سوال می توانید از شماره پورتال خود با واحد پشتیبانی فروشندگان شماره 728 تماس بگیرید.

18. در صورت بروز اختلال یا قطعی در شبکه و آنتن دهی ایرانسل در منطقه خود، بلافاصله نماینده ایرانسل منطقه خود را آگاه سازید.

19. در حفظ ماژول، شناسه و رمزهای دسترسی به پورتال و وبمیل خود کوشا باشید، زیرا استفاده سایرین از ماژول، شناسه و رمز پورتال شما ممنوع می باشد و در صورت مشاهده، بلافاصله دسترسی شما به آنها مسدود خواهد شد.

 20. طبق فرمهای قراردادی که شما در هنگام دریافت نمایندگی امضاء نموده بودید موظف به فروش محصولات و خدمات ایرانسل به نرخ مصوب می باشید و فروش به قیمت بالاتر از طریق شرکت ایرانسل و سازمان تعزیرات حکومتی قابل پیگرد می باشد، بنابراین قیمت کارتهای شارژ به همان قیمت شارژشان و قیمت سیمکارت غیر رند و معمولی مبلغ 5000 تومان می باشد و  بسته بازگشت مبلغ 5000 تومان و فعالسازی سیمکارت رایگان است.